29. září 2015

Jsme ze stejné planety

Já se tam tak těšila a ono se to tak nepovedlo. Teda povedlo, ale vůbec nevyšlo počasí. Od rána pršelo a byla hrozná zima. A to byla opravdu škoda, protože se nedalo nikam sednout, nevyužily se ani piknikové deky Saši, Rosy a Jany, přišlo určitě míň lidí než kdyby bylo pěkně a já se stihla nachladit.

O tomto projektu už se toho napsalo spoustu. Aspoň já mám ten pocit. Mě se projekt moc líbí a tak jsem se ho chtěla zúčastnit od chvíle, kdy jsem se o něm dozvěděla. Navíc blízko Olomouce. Náhoda (čti ve správný čas na správném místě) tomu pomohla a já jsem se mohla této akce zúčastnit s foťákem v ruce. Se skupinou, která navštěvuje fotokurz, jsme se rozdělili a každý dostal na starosti nafotit sázení stromu. Na mě padlo Holandsko a Petrus Jacobus Groot žijící ve Velké Bystřici.









Domů jsme si na památku odvezli dřevěnou bedýnku a taky 2 skleničky na víno. A během dne jsme ochutnávali různá jídla a pití.










Kdo z vás se akce účastnil? A jaké byly vaše dojmy?

Žádné komentáře:

Okomentovat