6. června 2016

Jééé Oranjeééé

Snad všichni už o Oranjeééé něco psali nebo aspoň slyšeli. Informace o této akci a vůbec celý význam a vznik najdete zde. My jsme si to užili tak nějak pohodově, prodávání na této akci jsem zavrhla hned od začátku a vlastně jsem nakonec ani moc nefotila. Jen jsme se tak poflakovali a užívali si krásného dne.
 
Prodávalo se a nakupovalo...



...houpalo se...
 ...hrálo se a zpívalo...
 ...kluci blbli na tandemovým kole a koloběžkách...

 ...žralo se :)
...pilo se...
 ...hrály se kuličky...
...kecalo se a kluci mě nakonec našli :)
Fotku jsme bohužel nevyhráli a ani nevím, kdo byl tím šťastným... A tak jsme si aspoň odskočili na Štreitovu vernisáž, o té zítra.

4 komentáře:

  1. Tys mě poznala? Já jsem tě nepoznala...:-o Ach, to mě mrzí...:-( P.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem byla dost nenápadná :-) a víc jsme se pohybovali u jídla, pití a kol... Každopádně než jsem stihla pozdravit všechny známé, už jsme měli namířeno na výstavu na Sovinec a tak jsem ani neměla čas se zastavit...ale zahlídla jsem tě a poznala :-) tak snad bude ještě nějaká klidnější příležitost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to je ještě dobrý, trochu jsem se lekla, že jsme spolu třeba mluvily a mně to ani nedocvaklo...:-). P.

      Vymazat
  3. Krásná akce a počasí vám vyšlo nádherné :)

    OdpovědětVymazat