6. června 2017

Co je nového?

Minulé pondělí jsem si zaskočila na kurz kaligrafie. Konečně něco takového dorazilo i do Olomouce... Příjemné 3 hodiny relaxace v krásném prostředí nového coworkingového centra Vault 42. Nejdříve jsme se učili celou abecedu tuší a plochým pérkem a potom jsme mohli experimentovat. Vyzkoušeli jsme ploché fixy, štětce a vodovky, různě tlustá pérka a mnoho dalšího.
Štěňata rostou jako z vody a já je žeru víc a víc... Že se mi nedivíte? :)
Konečně jsem dodělala video ze Skotska, takže jestli se chcete podívat na kousek skotské přírody, mrkněte na vimeo
A taky už máme letenky na prosinec! Kam, to vám ale ještě neprozradím :) Každopádně se těšíme a máme radost a tak vůbec bude to dobrodrůžo...
Stále pokračujeme v seriálu "nová fasáda". Lešení stojí už 2 měsíce, zedníci ho navštěvují sporadicky, igelity z oken po 3 týdnech sundané, takže už se dá aspoň vyvětrat. Ovšem konečná to zatím není. Asi se z toho zcvoknu... K tomuto nekonečnému seriálu se dneska přidala i kontrola kotlů. 
"Dobrý den, pěknej kotel, jako novej... vy jste taky pěkná... no ale já jsem tu jen na ten kotel..." Ještěže se nejmenoval Helmut. Nekonečných 20 minut. 
Chybí mi ten výhled. Už 4 roky ho pravidelně fotím - v různém roční období, za různého počasí, v různou denní dobu...Tak snad už brzo zase bez lešení.
Konečně si užívám dny plné šití. Rozděláno několik dek a jedna hotová knížka. Pořád pracuju na dalších a dalších stránkách a tématických knížkách. A užívám si to. Červen je fajn :)
A abych nezapomněla v sobotu bude ve Velké Bystřici další pokračování Jsme ze stejné planety, tentokrát ve francouzském stylu. Tak si udělejte výlet.

3 komentáře:

  1. Moje srdce jásás<3 hříšný tanec to byl, superman i s Harry Potterem;) asi si to video dám do smyčky a budu mít celovečerní film;) a váš výhled nádherný, škoda lešení, Helmut se taky mohl podívat (či proletět?) ;) Prosinec se blíží, dnes jsem na něj taky myslela, užívej si krásné tvořeníčko:) a Krásné dny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díííky :) vůbec se nedivím, že si filmaři vybírají Skotsko tak často... Není to blbý se v červnu těšit na prosinec? :D Mávám na ostrovy a hezký den!

      Vymazat
    2. Není;) :D Hezké dny do Olomouce:)

      Vymazat