16. června 2017

Pique-nique

Po hodně pracovním týdnu ještě při pátku ohlédnutí za minulým víkendem. Ve Velké Bystřici se konala akce Jsme ze stejné planety, tentokrát na téma pique-nique.
I když to ráno vůbec nevypadalo a lilo jako z konve, kolem oběda už se začalo objevovat sluníčko a během odpoledne bylo téměř azuro a tráva suchá natolik, že se na ni dalo i sednout. V parku bylo pěkně rušno!
O zábavu bylo postaráno díky Cirkusu Levitare. My jsme se při žonglérském vystoupení dost pobavili.




Krásné akrobatky z Cirkusu TeTy se vznášely několik metrů nad zemí.


Taky se hrál petang.

Samozřejmě nechybělo ani jídlo a pití. Káva a výborné cupcaky, který jsem snědla tak rychle, že jsem je ani nestihla vyfotit.
 Kluci nemohli zvolit jinak než burger.

V parku bylo kromě spousty stánků rozeseto i několik fotografií z předchozích akcích - ze sezení stromů i z holandského blešáku. A taky původní portréty, kterými to všechno začalo.





Bylo to moc fajn a už teď se těším s čím vyrukují organizátoři příště! :)

4 komentáře:

  1. Na tuto reportáž jsem se těšila, při prvním ohlasu, že akce zase proběhne, jsem si pomyslela, hlavne aby nepršelo, ale vidím, že azůro nakonec bylo:) Krásný víkend:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když jsem se ráno probudila, tak jsem si říkala "a je to v háji", ale umoudřilo se to. Jinak by to byla hrozná škoda :)
      Hezký víkend

      Vymazat
  2. Přijde mi, že se jim tam vždy povede natáhnout ty nejstylovější stánky. Burgery vypadají skvostně, jak jsou vydesignované. :))
    Mně akce tradičně utekla, protože jestli mám celý červen volno, tak v jediný den jsou všechny naráz a letos vyhrálo Brno. Nevadí, stává se z toho hezká tradice, tak možná zase za rok. A třeba se i potkáme. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Důležitý je užít si to, pro co se člověk rozhodne :) Tak příště se budu těšit na viděnou!

      Vymazat