7. srpna 2017

Ahoj Bětko!

Do naší velké rodiny přátel z vysoké přibyla Bětuška. Další holka, na kluky se stále čeká :) 
A tak jí přeju hodně zdravíčka a ať se se sestřičkou Terezkou a zbytkem rodiny pěkně sžívá.
Když jsem přemýšlela nad dárkem, rozhodla jsem se, že jí ušiju hnízdečko. Dlouho jsem přemýšlela nad látkou a skládala jednu přes druhou a pak jsem si vzpomněla na jednu kolekci, kterou jsem pro nedostatek místa ve skříňce s látkami dala do skříňky druhé a úplně na ně zapomněla. Barvy jsou podle mě krásné a materiál pěkně pevný a příjemný na dotek. Nakonec jsem zvolila obláčky a trojúhelníky.
Hnízdo je oboustranné, stačí otočit a trochu vytvarovat. Mě se asi víc líbí ta varianta s obláčky uvnitř.
Ušití není nijak náročné, takže kdo váhá, zkuste to. Na internetu najdete velké množství postupů, videí i střihů, které vás navedou.
Mašlička nesmí chybět a doplnila jsem ji jezdci, aby to neklouzalo, protože tyhle stuhy k tomu mají sklony.

Ondra, když hnízdo viděl poprvé: "Jééé to je krásný, to se jim bude líbit... a k čemu to jako je? " :) 
Je to moje "podržhnízdo" :*
Bětuška ho hned vyzkoušela a vypadala spokojeně :)

7 komentářů:

  1. Zito, to je krásné hnízdečko, ta kombinace se ti moc povedla, krásné barvy i vzory, sama bych si do něj lehla ;) Bětušce se v něm podle fotek taky pěkně spalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se ta kombinace moc líbí a tyhle látky jsou prostě úžasný... Zrovna ty určitě pochopíš, že jsem je tenkrát musela pořídit, i když aspoň rok ležely ve skříňce :) Maminka není úplně ten klasický "růžový" typ a ta tyrkysová s šedou k ní prostě hrozně sedí... Děkuju a hezký den :)

      Vymazat
    2. Naprosto chápu, mám skříň plnou a pak jen vytahuju poklady ;)

      Vymazat
  2. Jemna kraska, super, konecne hnizdo v krasne jemne kombinaci. Verze spani v oblacich je top. Uzasne! Krasne dny:*
    P.S.: v nasi univerzitni rodine mame kluky;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, takže až nastane čas a holky budou na vdávání, tak si vemu kontakt :D Děkuju a zdravím!

      Vymazat
    2. Tak jsem to presne myslela;) Kuplirky v letech ;) :))

      Vymazat